سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزهای بارانی دلم
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
*

با گسترش روز افزون اینترنت و تأثیر آن بر روی زندگی انسان‌ها، روش‌های دسترسی به اینترنت روز به روز بیشتر می‌شوند. در این مقاله، در قالب یک اینفوگرافیک، به بررسی نتایج پژوهشی در مورد خطرات استفاده از شبکه‌های وای‌فای عمومی خواهیم پرداخت. بر اساس پژوهشی که در انگلستان انجام شده است، بخش زیادی از جامعه 26 میلیونی کاربران شبکه‌های وای‌فای عمومی (Public) یک هدف آسان و در دسترس برای هکرها محسوب می‌شوند. جزئیات بیشتر را می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید.



[ چهارشنبه 93/2/24 ] [ 10:36 عصر ] [ atefe ] [ نظرات () ]

 

وقتی صحبت از تجارت و حوادث احتمالی آن باشد، همه چیز به طبیعت مربوط نمی‌شود. بر اساس پژوهش انجام شده توسط وب‌سایت InDefenseofData، خطاهای انسانی و حمله بدافزارها در ایالات متحده، به ازای هر رکورد فاش‌شده، 194 دلار هزینه به شرکت‌ها تحمیل می‌کند. با توجه به میزان و حجم حملات سایبری، میانگین خسارت وارده به هر شرکت سالانه به رقم 5.4 میلیون دلار می‌رسد. مهمتر از همه نگهداری و حفظ اطلاعات در مقابل بدافزارها، از مهمترین دغدغه‌های کاربران و شرکت‌های امنیتی فعال در زمینه فناوری‌اطلاعات محسوب می‌شود. در اینفوگرافیک زیر به تهدیدات سایبری ناشی از بدافزارها و ویروس‌ها می‌پردازیم.



[ چهارشنبه 93/2/24 ] [ 10:31 عصر ] [ atefe ] [ نظرات () ]

اطلاعاتی درباره بدافزارها و ویروس‌های رایانه‌ای


 ویروس‌ها یا بدافزارها، علاوه بر آسیب رساندن به اطلاعات حیاتی کاربر، می‌توانند منجر به وارد آمدن خسارت‌های مالی زیادی شوند. در اینفوگرافیک زیر با اطلاعات مفیدی درباره ویروس‌های رایانه‌ای آشنا خواهیم شد. بر اساس پژوهش‌های انجام شده، 32 درصد از رایانه‌های جهان، به نوعی از بدافزارها آلوده هستند. جزئیات بیشتر را می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید.



[ چهارشنبه 93/2/24 ] [ 10:27 عصر ] [ atefe ] [ نظرات () ]

حضور تیم دانشگاه آزاد قزوین در مسابقات جهانی خودروهای خورشیدی در آمریکا در رسانه‌های بین‌المللی بازتاب یافته است. به گفته سرپرست تیم ایران، وزارت خزانه‌داری آمریکا اجازه حضور تیم ایران در این مسابقات را صادر کرده است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد قزوین خود را برای سفر به آمریکا و شرکت در مسابقات جهانی خودروهای خورشیدی که در سال جاری میلادی 2014 در آمریکا برگزار می‌شود آماده می‌کنند. حضور تیم ایران در مسابقات جهانی خودروهای خورشیدی در آمریکا در بسیاری از رسانه‌های بین‌المللی از جمله خبرگزاری آسوشیتدپرس، روزنامه واشنگتن‌پست و سایت یاهو بازتاب داشته است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


در همین زمینه حسن بهرامی سرپرست تیم "هاوین 2" در تهران به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: "در ابتدا وقتی می‌خواستیم در این مسابقات شرکت کنیم می‌دانستیم که ایران تحریم است. می‌دانستیم که به دلیل تحریم‌ها احتمالا اعزام بچه‌ها و انتقال خودرو به آمریکا مشکلاتی خواهد داشت."


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


حسن بهرامی: "مسئولان مسابقات جهانی خودروهای خورشیدی در آمریکا نامه‌ای به وزارت خزانه‌داری آمریکا نوشتند. وزارت خزانه‌داری آمریکا هم در پاسخ نوشت که مسابقات علمی و ورزشی جزو تحریم‌ها نیست و تیم ایران می‌تواند در این مسابقات شرکت کند."


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


پیش از این و در سال 2011 دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین با خوروی خورشیدی "هاوین 1" برای اولین‌بار در مسابقات جهانی خودروهای خورشیدی که در استرالیا برگزار شد شرکت ‌کردند و موفق شدند بین 44 تیم از کشورهای مختلف رتبه 17 را کسب کنند و به عنوان تیم شگفتی‌ساز این مسابقات شناخته شوند.


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


تمام تیم‌هایی که در سال 2011 در استرالیا در مسابقات جهانی خوروهای خورشیدی شرکت کرده بودند حداقل سابقه ساخت بیش از پنج خودرو خورشیدی را در کارنامه خود داشتند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


با این حال تیم دانشگاه آزاد قزوین برای اولین‌بار با خودروی خورشیدی "هاوین 1" در این مسابقات شرکت کرد و در رتبه 17 قرار گرفت.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


حسن بهرامی: " تیم‌های رده اول مسابقات جهانی خودروهای خورشیدی معمولا از سوی اسپانسرهای قدرتمندی حمایت می‌شوند." بهرامی افزود: "به عنوان نمونه تیم هلند که در مسابقات جهانی استرالیا دوم شد اسپانسر قدرتمندی به نام KLM دارد که از بزرگ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی دنیاست. همین شرکت بزرگ هواپیمایی ساخت بدنه خودروی خورشیدی تیم هلند در مسابقات جهانی را بر عهده گرفته بود."


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


اعضای تیم "هاوین 2" ساخت دانشگاه آزاد قزوین اما اسپانسرهای قدرتمندی هم‌چون تیم میشیگان یا تیم هلند ندارند و این خودرو به صورت دستی توسط محققان دانشگاه آزاد قزوین ساخته شده است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


تحریم‌ها علیه ایران از دیگر مشکلات دانشجویان دانشگاه قزوین است. حسن بهرامی در همین زمینه می‌گوید: "ما برای جذب اسپانسر‌های خارجی با شرکت‌هایی مانند شرکت سامپور آمریکا و شرکت ژاپنی شارپ که در زمینه سلول‌های خورشیدی و همچنین شرکت استیل که در خصوص قطعات‌سازی فعالیت می‌کنند مذاکره کردیم. تمامی این شرکت‌ها تحریم را دلیل اصلی عدم تمایل‌شان برای انجام چنین کاری عنوان کردند."


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


حالا اما دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین که تجربه حضور در مسابقات جهانی خودروهای خورشیدی در استرالیا را دارند با خودروی "هاوین 2" در مسابقات جهانی امسال که خرداد سال 1393 در آمریکا برگزار شود، شرکت می‌کنند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


هاوین 2 دومین خودروی خورشیدی ساخته شده توسط دانشگاه آزاد قزوین است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


بدنه خودروی هاوین از الیاف کربنی ساخته شده است.


گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org


حجم "هاوین 2" از "هاوین 1" بیشتر است ولی وزن آن نسبت به "هاوین 1" کمتر است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


"هاوین 2" با هدف بهینه کردن "هاوین 1" ساخته شده‌ است و تمام سیستم‌های مورد استفاده در آن از نظر وزن و کیفیت عملکرد بهتری دارند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


حداکثر سرعت خودروی خورشیدی "هاوین 2" 150 کیلومتر در ساعت است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


"هاوین 2" این توان را دارد که در تمام طول روز حرکت کند، زیرا می‌تواند همزمان در حرکت با استفاده از نور خورشید انرژی تولید و دخیره کند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


خودروی خورشیدی "هاوین 2" ساخت دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین

 

به امید خبر موفقیتشون گل تقدیم شما


[ سه شنبه 93/2/23 ] [ 5:35 عصر ] [ atefe ] [ نظرات () ]

روز پدر در ایران


روز پدر روزی است برای بزرگداشت پدرها. در ایران روز پدر در 13 رجب زادروز حضرت علی ابن ابیطالب (ع)، اولین امام شیعیان گرامی داشته می‌شود. قبل از انقلاب اسلامی، روز 24 اسفند زادروز رضا شاه بر پایه? گاهشمار ایرانی روز پدر نامیده می‌شد. اما پس از انقلاب اسلامی روز پدر به تولد امیرالمومنین، حضرت علی علیه السلام تغییر یافت. در بسیاری کشورها روز پدر، سومین یکشنبه? ماه ژوئن در نظر گرفته شده ‌است. این روز در ادامه? روز مادر و قدردانی از مادران است.


روز پدر در آلمان


روز پدر در آلمان (به آلمانی|Vatertag) نسبت به دیگر کشورهای جهان متفاوت است. روز عروج مسیح به آسمان به عنوان روز پدر در نظر گرفته شده ‌است (روز سه شنبه، چهل روز پس از عید پاک). این روز، یک تعطیلی رسمی است و در برخی مناطق آلمان به آن "روز مرد" (به آلمانی: Männertag) یا "روز آقایان" (به آلمانی: Herrentag) نیز می‌گویند.


روز پدر در آمریکا


در آمریکا روز پدر در سومین یکشنبه? ماه ژوئن جشن گرفته می‌شود. این روز اولین بار در 19 ژوئن 1910 در اسپوکین گرامی داشته شد. روز پدر به شکل امروزی آن از سوی سونورا اسمارت داد زاده? آرکانزاس ایجاد شد. پدر او ویلیام جکسون اسمارت، یکی از کهنه سربازان دوران جنگ داخلی آمریکا بود، او به تنها شش فرزندش را در اسپوکین بزرگ کرده بود. دختر او سونورا، بسیار تحت تاثیر تلاش‌های آنا جارویز برای جا انداختن روز مادر قرار گرفته بود، برای همین او روز 5 ژوئن زادروز پدرش را به عنوان روز پدر معرفی کرد اما آمادگی لازم برای برگزاری مراسم بزرگداشت را نداشت در نتیجه مراسم به سومین یکشنبه? ژوئن منتقل شد. خیلی زود ویلیام جنینگ برایان به صورت غیر رسمی از این مراسم حمایت کرد. در 1916 خانواده? وودرو ویلسون رئیس جمهور وقت نیز برای او مراسم بزرگداشت روز پدر را برگزار کردند. در 1924 کالوین کولیج رئیس جمهور آن دوران پیشنهاد کرد که روز پدر به عنوان یک روز ملی شناخته شود.


روز پدر در اسپانیا


روز پدر (به اسپانیایی: El Día del Padre) در روز جشن یوسف مقدس، در 19 مارسگرامی داشته می‌شود. در این روز مقدس، بانک‌ها و بسیاری از مغازه‌ها در این کشور تعطیل اند.


روز پدر در استرالیا


مردم در استرالیا، در اولین یکشنبه? سپتامبر روز پدر را گرامی می‌دارند، این روز تعطیلی عمومی نیست. هر ساله در 32 شهرستان ایالت ویکتوریا برای بزرگداشت پدرها و نشان دادن اهمیت نقشی که آن‌ها در تربیت فرزندان دارند، جشنی برگزار می‌شود و به پدران برگزیده "جایزه? پدر سال" داده می‌شود.


روز پدر در ایتالیا


در ایتالیا، مطابق سنت‌های کاتولیک روم، روز پدر در 19 مارس، "روز یوسف مقدس" (به ایتالیایی: Festa di San Giuseppe) گرامی داشته می‌شود. این روز یک تعطیلی عمومی نیست.


روز پدر در پاکستان


در پاکستان روزی به نام روز پدر وجود ندارد. تنها آن‌هایی که از آمریکایی‌ها تاثیر گرفته‌اند به پیروی از آن‌ها سومین یکشنبه? ژوئن را به عنوان روز پدر گرامی می‌دارند.


روز پدر در ژاپن


در ژاپن در سومین یکشنبه? ژوئن روز پدر گرامی داشته می‌شود. این روز تعطیل عمومی نیست.


روز پدر در کانادا


روز پدر در کانادا در سومین یکشنبه? ماه ژوئن گرامی داشته می‌شود، این روز یک تعطیلی عمومی نیست. معمولا افراد در این روز، روز خود را با پدر خانواده سپری می‌کنند، جشن کوچکی می‌گیرند و هدیه می‌دهند.


روز پدر در کره


در کره، روز پدر و مادر در 8 مه هر سال گرامی داشته می‌شود. این روز تعطیل رسمی نیست.


روز پدر در مالزی


در مالزی در سومین یکشنبه? ژوئن روز پدر گرامی داشته می‌شود. این روز تعطیل عمومی نیست.
 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


[ سه شنبه 93/2/23 ] [ 5:30 عصر ] [ atefe ] [ نظرات () ]

 
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

با پدرم جدول حل میکردم که گفتم : پدر نوشته دوست، عشق، محبت و چهار حرفیه ...

اتفاقا" دو حرف اولشم در اومده بود، یعنی ب و الف

یه دفعه پدرم گفت فهمیدم عزیزم میشه بابا

با اینکه میدونستم بابا میشه ولی بهش گفتم نه اشتباهه

گفت ببین اگه بنویسی بابا عمودیشم در میاد ...

... ... ... تو چشام اشک جمع شده بود و گفتم میدونم میشه بابا ولی ...

اینجا نوشته چهار حرفی، ولی تو که حرف نداری ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

من نبودم و تو بودی،

بود شدم و تو تمام بودنت را به پایم ریختی،

حالا سالهاست که با بودنت زندگی می کنم،

هر روز، هر لحظه، هر آن و دم به دم هستی.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

ببخش که گاهی آنقدر هستی که نمی بینمت،

ببخش تمام نادانیها و نفهمی ها و کج فهمی هایم را،

اعتراض ها و درشتیهایم را، و هر آنچه را که آزارت داد.

گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org

دستانت را می بوسم و پیشانیت را،

که چراغ راه زندگیم بودی و هستی و خواهی بود،

خاک پایت هستم تا هست و نیست هست.

به حرمت شرافتت می ایستم و تعظیم می کنم.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند.

زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ.

زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز.

زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز.

زندگی تک تک این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست.

زندگی راز دل مادر من. زندگی پینه ی دست پدر است، زندگی مثل زمان در گذر ...

راحت نوشتیم بابا نان داد !

بی آنکه بدانیم بابا چه سخت، برای نان همه جوانیش را داد ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

ســـَــر ســُـفره چیزی نبود . . .

یــخ در پــارچ

و

پدر هــر دو آب شــدند !

چــه دنــیای بی رحمــیست . . .

پدر مثل خودکار می مونه

شکل عوض نمی کنه

ولی یه دفعه می بینی که نمی نویسه

مادر مثل مداد می مونه

هر لحظه تراشیده شدنشو می بینی

تا اینکه تموم می شه

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

خدایـــا !!!

به بزرگیـــــت قســـم ...

تو عکس های دست جمعی ...

جای هیچ پدر و مـــــادری رو خــالی نذار ...

آمیـــــن

دخـتــَــر کـه بــاشی

میـدونـی اَوّلــــیـن عِشــق زنـدگیـتــ پـــِدرتـه

دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مُحکــَم تــَریـن پَنــآهگــاه دنیــآ

آغــوش گــَرم پـــِدرتـه

دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مــَردانــه تـَریـن دستــی

کـه مـیتونی تو دستـِـت بگیـــری و

دیگـه اَز هـــیچی نَتــَرسی

دســــتای گَرم وَ مِهـــــرَبون پـــِدرتـه

هَر کـجای دنیـا هم بـــاشی

چه بـاشه چـه نبــاشه

قَویتــریـن فِرشتــه ی نِگهبـــان پـــِدرته

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گفــت : با پدر یه جمـــله بســـاز

گفتــم: من با پدر جمله نمیســازم،

دنیـــــامو می سازم

گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org

پدر؛ تکیه گاهی است که بهشت زیر پایش نیست اما همیشه به جرم پدر بودن باید ایستادگی کند؛

و با وجود همه مشکلات، به تو لبخند زند تا تو دلگرم شوی ...

اگر بدانی چه کسی، کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است؛

 "پدرت"را می پرستیدی.

وقتی پشت سر پدرت از پله ها میای پایین و میبینی چقدر آهسته میره، میفهمی پیر شده !

وقتی داره صورتش رو اصلاح میکنه و دستش میلرزه، میفهمی پیر شده !

وقتی بعد غذا یه مشت دارو میخوره، میفهمی چقدر درد داره اما هیچ چی نمیگه...

و وقتی میفهمی نصف موهای سفیدش به خاطر غصه های تو هستش، دلت میخواد بمیری

خورشید هر روز دیرتر از پدرم بیدار می شود اما زودتر از او به خانه بر می گردد

به سلامتی هرچی پدره ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

ولادت باسعادت حضرت علی علیه السلام و روز تمجید از مقام والای پدران گرامی باد


[ سه شنبه 93/2/23 ] [ 5:25 عصر ] [ atefe ] [ نظرات () ]


 همانطور که می دانید نشریه اقتصادی فوربس همه ساله لیستی از ثروتمندترین افراد دنیا را منتشر می کند. در ادامه به اختصار به معرفی 10 فرد اول این لیست که ثروت خود را از راه فناوری بدست آورده اند می پردازیم.

1. بیل گیتس (با ثروتی معادل 77.2 میلیارد دلار)


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


بنیان گذار شرکت مایکروسافت که این روزها در بنیاد بیل و ملیندا گیتس مشغول امور خیریه است، به کمک جهش مثبت در سهام شرکت مایکروسافت، بار دیگر به صدر فهرست ثروتمندترین افراد جهان بازگشت. طبق آمار سالیانه مؤسسه فوربس طی 20 سال اخیر، او 15 بار به عنوان ثروتمندترین فرد جهان شناخته شده است.

2. لری الیسون (با ثروتی معادل 49.2 میلیارد دلار)


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


بنیان گذار شرکت اوراکل که در لیست ثروتمند ترین افراد جهان، جایگاه پنجم را در اختیار دارد؛ اما در دنیای فناوری جایگاه دوم را دارا است. او که از بهترین دوستان استیو جابز بنیان گذار و رهبر افسانه ای اپل بوده، معتقد است بهترین دوران اپل متعلق به گذشته و در دوران حضور جابز بوده است.

3. جف بزوس (با ثروتی معادل 29.9 میلیارد دلار)


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


بنیان گذار و مدیر عامل آمازون در لیست ثروتمند ترین افراد دنیا در رتبه هجدهم بوده، ولی در دنیای فناوری سوم است. او در سال 1994 متوجه شد که رشد استفاده از اینترنت نسبت به سال قبل 23 برابر شده است! از این رو با ورود به دنیای تجارت اینترنتی در سال 1995 وب سایت آمازون را برای فروش کتاب راه اندازی کرد. او که دوران کودکی پر تلاطمی را سپری کرده بود، در ادامه موفقیت هایش در سال 2013 روزنامه واشنگتن پست را نیز به قیمت 250 میلیون دلار خریداری نمود.

4. لری پیج (با ثروتی معادل 29.2 میلیارد دلار)


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


دیگر بنیان گذار و مدیر اجرایی گوگل، چهارمین فرد ثروتمند دنیای فناوری است. بر خلاف بسیاری از کارآفرینان که از خانواده هایی با سطح تحصیلات پایین به دنیا معرفی شده اند، خانواده او تحصیلکرده می باشند. پدر او دکتر کارل ویکتور پیج، یکی از نخستین دانش آموختگان دکترای علوم رایانه ای از دانشگاه میشیگان و استاد علوم رایانه و هوش مصنوعی در دانشگاه ایالتی میشیگان و مادرش گلوریا پیج، استاد برنامه نویسی رایانه در دانشگاه ایالتی میشیگان است.

5. سرگی برین (با ثروتی معادل 28.9 میلیارد دلار)


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


او یکی از بنیان گذاران گوگل است و با لری پیج زمانی که در دانشگاه استنفورد مشغول تحصیل در دوره دکترا بود، آشنا شد. سرگی برین دارای خانواده ای تحصیل کرده است. پدر او استاد ریاضیات در دانشگاه مریلند و مادرش از پژوهشگران سازمان فضایی آمریکا، ناسا است.

6. مارک زاکربرگ (با ثروتی معادل 27.2 میلیارد دلار)


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


یکی از بنیان گذاران و مدیر اجرایی فعلی فیس بوک است و بدون شک امسال خوشحال ترین فرد حاضر در مراسم دهمین سال تأسیس فیس بوک بود. مارک زاکربرگ جوانترین فرد حاضر در لیست ثروتمندترین افراد جهان است.

7. استیو بالمر (با ثروتی معادل 20.1 میلیارد دلار)


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


از سال 2000 تا 2014 سمت مدیر اجرایی مایکروسافت را بر عهده داشت. او که از با سابقه ترین کارمندان مایکروسافت است، در سال 1980 به این شرکت پیوست. او در آن زمان 30 امین کارمند و اولین مدیر تجاری مایکروسافت بود. اجراهای پر شور و حرارت او هرگز از یاد هوادارانش نخواهد رفت؛ اگر چه بسیاری از منتقدان او عقب افتادگی سالهای اخیر مایکروسافت در معرفی محصولات مشتری پسند نسبت به رقیبانش را ناشی از سیاست های نامناسب او می دانند.

8. مایکل دل (با ثروتی معادل 17.6 میلیارد دلار)


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


بنیان گذار و مدیر اجرایی شرکت دل که رؤیای سنین نوجوانی خود، یعنی ایجاد یک شرکت کامپیوتری را تبدیل به واقعیت کرد، بدون شک یکی از خود ساخته ترین کارآفرینان عصر حاضر است. او تاکنون در حدود یک میلیارد دلار از ثروت خود را از طریق بنیاد مایکل و سوزان دل، صرف امور آموزش و بهداشت نموده است.

9. پائول آلن (با ثروتی معادل 15.9 میلیارد دلار)


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


او و بیل گیتس در سال 1975 شرکت مایکروسافت را تأسیس کردند. در سال 1983 آلن بعلت بیماری از شرکت فاصله گرفت. با رشد مایکروسافت و افزایش ارزش سهام آن در بازار، آلن در سن 30 سالگی تبدیل به یک میلیاردر شد. او به همین دلیل تصمیم گرفت روی پروژه های دیگری متمرکز شود. او در صنایع مختلف و متعددی چون نرم افزار، سخت افزار، مخابرات بی سیم و شرکت های رسانه ای زیادی سرمایه گذاری کرده است.

10. چارلی ارگن (با ثروتی معادل 15.4 میلیارد دلار)


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


چارلی اِرگِن در یکم مارس 1953 به دنیا آمد. وی یکی از مؤسسان و رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطی "اکو اِستار" است که بعدها به "دیش نت ورک" تغییر نام داد. ارگن یکی از چهره های شناخته شده در حوزه تجارت تجهیزات ارتباطی، ماهواره و رسانه محسوب می شود.


برگرفته از : زومیت


[ جمعه 93/2/19 ] [ 2:0 عصر ] [ atefe ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

بنام خداوندی که داشتن او جبران همه نداشته های من است
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 326040