سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزهای بارانی دلم
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
*
پرسه زدن برای پرکردن کادر علامت تعجب هم داستانی دارد. تا همین دیروز فکر می‌کردیم دیگر تعجب نمی‌کنیم و عادی شده است برایمان قیمت‌های عجیب و غریب.
امروز اما وقتی دیدیم که برای یک جفت کفش ورنی ایتالیایی 9‌میلیون تومان ناقابل پرداخت شد، تعجب کردیم از پرداخت پول یک پراید مدل 89 برای یک جفت کفش. عجیب بود ولی واقعیت داشت.
جایی در همین شهر، جایی که مثل هیچ جا نیست، مراکز خریدی هستند با برندهای شناخته شده جهانی.
برندهایی که یک جفت کفش اسپرت آن‌ها در حراج 50‌درصد به دو‌میلیون تومان فاکتور می‌شود. اهل پرسه‌زدن که باشید مرکز خرید جام‌جم می‌تواند گزینه مناسبی برای بازدید از کفش‌های خاص و البته تک باشد.
اینجا می‌توانید برای خود یک جفت کفش اسپرت را به حداقل یک‌ونیم‌میلیون تومان بخرید. دنیای خاص بودن اما در بالاتر از چهارراه پارک‌وی جور دیگری دنبال می‌شود.
اهل گشت‌و‌گذار در فرشته هم که باشید کم نیستند مراکز خریدی که حس تنوع‌طلبی و خاص بودن شما را ارضا کنند. پس همراه ما باشید در کوچه پس‌کوچه‌های شمال شهر تا ببینید چگونه برای یک جفت کفش لویی ویتون بیش از پنج‌میلیون تومان پرداخت می‌شود. با ما همراه باشید در علامت تعجب تا ببینید کفش در بازار پوشاک چند‌میلیون تومانی از قافله قیمت‌ها جا نمانده است.
کفش‌های سه‌میلیون تومانی در ویترین نمایی خاص یافته‌اند.به نظر می‌رسد اتفاقی در اقتصاد ایران رخ داده است. 
 
در شرایطی که رکود و بیکاری در کشور برجسته تر از هر زمان دیگری است مشخص نیست این ثروت های کلان از چه محلی عاید عده خاصی شده است گویا توزیع ثروت عادلانه نتیجه معکوسی داشته است و با انتقال ثروت ( کاهش قدرت خرید بسیاری از مردم ) به عده قلیلی از جامعه ( رانت و دلال بازی ) نمودهای این چنینی در شرایط امروز مشاهده میشود همانند رژه آخرین مدل خودرو در خیابان های شهر ما !!!
خیابان‌های شهر این روزها جولانگاه «پورشه»های چندصد میلیونی و مازراتی و بوگاتی میلیاردی است « دارندگان این خودروهای گران‌قیمت، صاحبان کدام صنایع و مشاغل هستند که چنین سودآوری خیره‌کننده‌ای دارد؟ » 
 زمانی که حتی بعضی وزارتخانه ها هم نمی‌تواند مطالبات پیمان‌کاران خود را پرداخت کند، این همه اتومبیل گران قیمتکه مثل نقل و نبات 
در خیابان پراکنده شده‌اند محصول کدام کارخانجات و صنایع و تولیدات هستند؟
 ایا واقعا ما در عصر پاک ترین دولت زندگی میکنیم!!!

[ دوشنبه 91/12/21 ] [ 2:41 عصر ] [ atefe ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

بنام خداوندی که داشتن او جبران همه نداشته های من است
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 50
کل بازدیدها: 326202